Maksutavat

Supernova.fi verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Ennakkotilisiirto:

Ennakkotilisiirto suoritetaan normaalina tilisiirtona ennakkoon yrityksemme pankkitilille ja kun suoritus näkyy tilillämme, tilaus toimitetaan. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa. Maksutiedot saat tilauksen suorittamisen jälkeen tilausvahvistuksessa tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ole siis hyvä ja tarkista että antamasi sähköpostiosoite on oikein! Tilisiirrot siirtyvät pankkien välillä 0-3pv viiveellä maksuajankohdasta ja pankista riippuen.

Checkout – Maksupalvelut:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Pivo maksunappi

Pivo on helppo ja nopea tapa maksaa ostokset ilman pankkitunnuksia. Pivo-maksutapa tukee myös Siirto-maksua. Kuluttaja hyväksyy maksun matkapuhelimella Pivo-sovelluksessa tai Siirto-maksun ollessa kyseessä kuluttajan valitsemalla Siirto-maksua tukevalla sovelluksella.

Pivo on Suomen käytetyin mobiililompakko. Se on kuluttajalle maksuton ja avoin kaikkien pankkien asiakkaille. Pivon voi ladata matkapuhelimen sovelluskaupasta tai Pivon kotisivuilta.

Lisätietoja: Pivo Lompakon kotisivut.

AinaPay - Kännykkämaksaminen

AinaPayn tarjoamia mobiilimaksupalveluita käytetään soittamalla palveluntuottajan ilmoittamaan maksupalvelunumeroon. Järjestelmä opastaa asiakasta ja muistuttaa tuotteen tai palvelun hinnasta ennen ostotapahtumaa.

Asiakas maksaa ostokset puhelinlaskunsa yhteydessä ja AinaPay tilittää maksut palvelua tarjoavalle yrittäjälle.

Asiakkaan ostokset veloitetaan hänen matkapuhelinoperaattorinsa laskun yhteydessä. Asiakas vastaa liittymän ja palvelun käytöstä sekä maksuista, vaikka olisi luovuttanut puhelimensa ja liittymänsä käyttöön toiselle henkilölle. Liittymää tai palvelua voidaan käyttää maksullisten palveluiden tilaamiseen, jolloin asiakas on vastuussa myös näistä aiheutuvista kustannuksista. Tutustu tarkemmin oman matkapuhelinoperaattorisi sopimusehtoihin.

Lisätietoja: Ainapay

MobilePay

MobilePay Onlinella voit maksaa verkkokauppa ostokset nopeasti ja kätevästi. MobilePay on kuluttajalle täysin maksuton sovellus ja tarjolla kaikkien pankkien asiakkaille. Sovelluksen voi ladata älylaitteen sovelluskaupasta tai tästä http://bit.ly/MobilePayFi

Helppoa maksamista: Ostokset voi maksaa syöttämällä puhelinnumeron ja hyväksymällä MobilePay-sovelluksessa Maksujen suorittaminen on kätevää: Puhelin on yleensä helpommin käsillä kuin maksukortit, maksaminen on nopeampaa

Lisätietoja:
Mobilepay kotisivu
Mobilepay Youtube kanava
Kuluttajien käyttöehdot

Mastercardin Masterpass

Masterpass on globaali, helppokäyttöinen, turvallinen ja nopea maksutapa. Masterpass on digitaalinen lompakko, joka kerää kaikki kortti- sekä ostotiedot yhteen paikkaan. Se on nopea ja turvallinen maksutapa, joka toimii sekä verkossa että lähimaksulla kaupoissa.

Ainoa mitä sinun tarvitsee tehdä maksaessasi ostoksesi, on painaa Masterpass-nappia, kirjautua sisään lompakkoosi ja hyväksyä ostos.

Mobiilisovellus on saatavilla Androidille ja iOS:iin.

Lue lisää: masterpass.com

OP Lasku
OP Osta laskulla –rahoitus on hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset erissä

Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot ennen rahoituksen myöntämistä

OP Osta laskulla on tarkoitettu

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaaa 30 päivää
  • Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-5000 euron ostokselle
  • Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois
  • Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta

Lisätietoja: www.op.fi

Collector Lasku ja Osamaksu

Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden vähintään 20-vuotiaille kuluttajille ostaa laskulla / osamaksulla ja yrityksille mahdollisuuden ostaa laskulla Suomessa.

Collector Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kertaostos maks. 5000 €
  • Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun
  • Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
  • Ostaja voi muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika max 36kk

Collector Yrityslasku (B2B)

  • Tarkoitettu yrityksille Suomessa
  • Kertaostos maks. 5000 €
  • Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa 30 päivää
  • Ostaja vastuussa henkilökohtaisesti, mikäli yritys kieltäytyy maksamasta laskua
  • Laskutuslisä ostajalle 4,95 €
  • Yrityslaskua ei voi muuttaa osamaksuksi

Lisätietoja: www.collector.fi

Laskun saadessaan kuluttaja-asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja Collector tekee luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Kun maksutapa on valittu:

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 30.3.2007 alkaen, ehdot tarkistettu viimeksi 25.5.2018.
Täydelliset Supernova.fi sopimus-, tilaus-, toimitus- ja takuuehdot.

Supernovan GDPR-tietosuojaseloste löytyy täältä: Tietosuojaseloste

Huom! Palautus ja vaihtoehdot on kerrottu omassa osiossaan, jonka löydät aina kauppamme etusivulta kohdasta “Palautus- ja vaihto-ohjeet”.

Supernova.fi on Oy Smart Guard Systems Ltd:n ylläpitämä markkinapaikka. Oy Smart Guard Systems Ltd on 100% yksityinen ja kotimainen pienyritys.

Seuraavia ehtoja sovelletaan Supernova.fi:n ja sen asiakkaiden välisessä tapahtuvassa kaupassa.

Koska lakilätinät ovat pääasiassa melko puisevia ja tympeän tylyhköjä, tiivistimme ehdot (tärkeimmiltä kohdiltaan) alle lyhyeen listaan, lue toki pitemmänkin kaavan mukaan. :

  • Periaatteemme on toimia kaikinpuolin rehellisesti, toivomme tätä myös sinulta.
  • Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne on kuvailtu ja kuvaukset ovat koko erän yleiskuvauksia, eli esim. käytetyssä tuotteessa on yleensä käytönjälkiä, hyväkuntoinen tuote on keskimäärin hyvässä käyttökunnossa ja käyttämätön tuote on siisti ja parhaiden tietojemme mukaan aidosti käyttämätön tai ainakin uudenveroinen. Lue kuvaukset huolellisesti ja kysy tarvittaessa lisää sähköpostitse.
  • Käytetyt ja käytöstä poistetut (myös käyttämättömät) suojaus-/suojelutuotteet/pamput/suojaliivit/kaasunaamarit/kaasunaamarien suodattimet/palosuojatut tuotteet/yms. myydään vain keräilyyn ja niitä ei tule käyttää suojauskäyttöön. Ne eivät ole henkilönsuojaimia. Vanhojen suodattimia ei tule koskaan käyttää! Lisätietoja: Suojelutuotteiden rajoitukset
  • Maksutapana ennakkomaksu tilisiirtona tilillemme ja erilaiset verkkopankki- ja luottokorttimaksut (palvelun tarjoajana: Checkout Finland Oy).
  • Toimitustapoina DB Schenker Noutopistepaketti, Itellan Ovelle- ja Postipaketti, Postin kirje, DHL paketit sekä Matkahuollon paketit. Tukkutilauksissa myös rahti mahdollinen.
  • Smart Guard Systems Oy varaa oikeuden peruuttaa asiakkaansa ennakkotilauksen, jos sitä ei ole maksettu 10 päivän sisällä. Vain maksettut tilaukset toimitetaan.
  • Tuotteilla 14 päivän palautusoikeus mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön ja se on edelleen samassa kunnossa kuin toimitettaessa. Palautettava tuote ei esim. saa olla pesty. Huomioi, että palautusoikeutta on rajoitettu mm. metrittäin/kiloittain myytävissä tuotteissa.
  • Kaikki takuukorjaukset ja palautukset asiakaspalautuspakettina. Ole hyvä ja ota ensin yhteyttä.
  • Kirjepalautusten toimituskulut palautetaan jälkikäteen. Maksimipalautus on 2,00 Euroa. Myös kirjetilausten vaihdot on suoritettava kirjeitse.
  • Yritystilauksiin ei anneta automaattisesti ilmaista palautusoikeutta, ota aina ensin yhteyttä!
  • Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla vanhempiensa lupa tuotteen/tuotteiden tilaukseen!
  • Takuu tai virhevastuu ei kata mm. tuotteen virittämistä, muuttamista tai esim. pesuohjeiden laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja.
  • supernova.fi ei vastaa ohjeiden vastaisesti, huolimattomasti, laittomasti tai tahallaan väärin käytettyjen tuotteiden aiheuttamista vahingoista tai vaaratilanteista.

Yksityiskohtaiset ehdot:

Tilaaminen:

  • Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä mielellään myös puhelinnumero.
  • Yritysasiakkaana tulee ilmoittaa yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnnumero.
  • Alle 18-vuotiaalla tilaajalla tulee olla huoltajan suostumus tilauksen suorittamiseen.
  • Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, mitkä koskevat toimituksia. Me teemme samoin.
  • Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät supernova.fi:n kotisivulla.
  • Supernova.fi:in asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja supernova.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin muille osapuolille. Poikkeuksena viranomaiset, joilta myös vaaditaan virallinen lupa tietojen luovutukseen.
  • Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu pääasiallisesti sähköpostilla.
  • Tilauksen jättämisen jälkeen supernova.fi ilmoittaa automaattisesti asiakkaalle sähköpostilla tilauksen tärkeimmät tiedot ja yhteystiedot.
  • Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Supernova.fi vahvistaa tilauksen sähköpostilla.
  • Supernova.fi:in vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.
  • Kaikki Supernova.fi:in myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme ja ota yhteyttä ennen tilauksen suorittamista, jos haluat tuotteesta lisäselvityksiä.
  • Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa takaisin supernova.fi:iin.
  • Selvissä tuotevirhetapauksissa supernova.fi voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.
  • supernova.fi ei ole vastuussa valmistajien sivuilla olevista tiedoista tai mielipiteistä.
  • supernova.fi varaa oikeuden valikoida asiakkaansa.
  • supernova.fi varaa oikeuden perua ennakkotilauksen, jos sitä ei ole maksettu 10 päivän kuluessa.

Hinnat:

  • Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron, kuten se on tuotetiedoissa ilmoitettu.
  • Postikulut ja muut toimituskulut on ilmoitettu maksun yhteydessä ennen lopullista hyväksymistä ja tilausvahvistuksessa.
  • Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.
  • Mikäli tuotteen hinta on noussut tilauksen lähettämisen jälkeen, myymme tilatut tuotteet tilaushetken hinnalla. Kuitenkin mikäli tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy siihen lisättävien tuotteen hinta sen hetkisen hinnan mukaisesti. Tilauksessa olevian vanhojen tuotteiden hinta ei muutu.
  • Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät kotisivuillamme. Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisesti ajassa siitä, kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.
  • Selvissä hintavirhetapauksissa supernova.fi voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Esimerkiksi jos 400 euron luotisuojaliivi erehdyksen vuoksi myydään 40 eurolla tai 1000 euron joukkueteltta myydään 10 eurolla.

Toimitus:

  • Supernova lähettää maksetut tilaukset asiakkailleen yleensä 1-4 päivän käsittelyajalla, riippuen tilaushetkestä.Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Posti kuljettaa paketit yleensä 1-4 arkipäivässä perille.
  • Jos lähetät tavaraa meille päin, esim. tuotepalautuksena, muista säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero, jos tämä on mahdollista. Jos otat vielä ennen palautusta yhteyttä sähköpostitse (info@supernova.fi), niin olet sankarimme!
  • Yhden tuotteen huono saatavuus ei velvoita supernova.fi:a varaamaan muita samassa tilauksessa olevia tuotteita. Edellytämme että tilauksessa heti saatavilla olevat tuotteet pitää voida toimittaa kuluttajalle viimeistään kahden viikon kuluttua tilauksesta ja kuluttajan tulee hyväksyä huonosti saatavilla olevan tuotteen jälkitoimitus tai tuotteen tilauksen peruuttaminen.

Maksuehdot:

  • Tilaus voidaan maksaa Checkout-maksupalvelun monipuolisilla maksutavoilla (Verkkopankki, luottokortit, lasku/osamaksu, yms.) tai etukäteen normaalina tilisiirtona tilillemme.
  • Osa maksutavoista saattaa edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi maksupalveluntarjoajalle.
  • Etukäteen tai verkkomaksulla maksettaessa edellytämme tilauksen maksamista heti. Maksamattomat tilaukset peruutetaan 10pv sisällä.
    Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla pankkien maksutavoilla. Maksunappi: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Nordea, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä S-Pankki. Maksaminen tapahtuu Checkout -palvelun maksamiseen rakentaman sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Palautusoikeus:

  • Verkkokaupassamme on yleinen 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus kaikissa normaalituotteissa. Joissain tuotteissa ei ole ilmaista palautus- tai vaihto-oikeutta. Tämä on tällöin kerrottu selvästi myös kyseisen tuotteen tuotekuvauksessa. Metrituotteissa palautusoikeutta ei ole lainkaan. Jos tuotteella ei ole ilmaista palautusoikeutta, on Asiakaspalautuspaketti-palvelun käyttäminen kielletty ja palautustilanteessa asiakkaan tulee maksaa paketin lähetyskulut itse. Omakustanteisessa palautuksessa voi vapaasti käyttää Matkahuollon tai Postin, yms. Pakettipalveluita, eli palautusta ei tarvitse tehdä samasta noutopisteestä mistä paketin vastaanotti. Suosittelemme kuitenkin käyttämään seurantakoodillisia lähetystapoja.
  • Palautusoikeus koskee vain tuotteita, joita ei ole otettu käyttöön. Tuotteen tulee olla siinä kunnossa, missä se on toimitettu ja sen tulee olla myyntikelpoinen. Palautettavan tuotteen tulee olla kaikilta ominaisuuksiltaan siinä kunnossa kuin missä se oli pakettia avatessa. Kaikkea saa aina sovittaa ja kokeilla. Ulkokäyttö, tupakoiminen ja esim. peseminen on kielletty. Alusvaatteiden sovittaminen tulee aina suorittaa toisten, puhtaiden alusvaatteiden päälle. Sovituksen yhteydessä vaatteisiin mahdollisesti tarttuneet lemmikinkarvat tulee poistaa tuotteista ennen niiden palautusta.
  • Tuotepakkaus tulee avata varovaisesti ja siististi. Kuluttajalla on oikeus kokeilla ja sovittaa tuotetta kuten ihan tavallisessa kivijalkakaupassa, mutta ei ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä. Palautettava tuote tuleekin olla myyntikelpoisessa kunnossa. Palautusoikeutta ei ole esim. määrämittaan leikatuilla kankailla ja folioilla, palautusoikeuden puuttumisesta ilmoitetaan tuotekuvauksessa.
  • Palauttaminen on kuluttajalle palautusoikeudellisissa tuotteissa maksutonta. Yritysasiakkaat, järjestöt, yms. toimijat maksavat pääsääntöisesti palautuksensa itse.
  • Kirjeitse tilatut tuotteet tulee aina myös palauttaa meille vain ja ainoastaan kirjeitse, myös siinä tapauksessa että olemme tilatun määrän vuoksi joutuneet muuttamaan kokonaistoimituksen paketiksi. Kirjetilausten kohdalla ei taloussyistä saa käyttää Asiakaspalautuspaketteja!
  • Kirjepalautusten toimituskulut palautetaan jälkikäteen. Maksimipalautus on 2,00 Euroa.
  • 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus alkaa hetkestä, jolloin asiakas vastaanottaa paketin/kirjeen.
  • HUOM! Kaikki vaihtolähetykset meiltä asiakkaalle suoritetaan normaaleilla Matkahuollon/Itellan/DB Schenkerin pakettipalveluilla, näissä toimituksissa ei käytetä kotiinkuljetusta vaikka alkuperäinen tilaus olisikin tilattu kotiinkuljetuksella. Kotiinkuljetuksen saa aina vaihtopakettiin lisämaksusta, maksun suuruus perustuu paketin painoon ja sen hetkiseen Postin/DHL:n listahintaan.
  • Pelkkä tilatun tavaran noutamatta jättäminen ei uusien etäkauppaa koskevien sääntöjen mukaan riitä kaupan peruuttamiseksi. Jos paketti palaa meille noutamattomana, odotamme asiakkaan yhteydenottoa ja lähetys varastoidaan hyllyymme vuoden ajaksi. Noutamattomien pakettien aiheuttamat lisätoimituskulut peritään asiakkaalta ennen kuin paketti voidaan uudelleentoimittaa. Laskutus perustuu käytetyn paketintoimittajan hinnastoon.

TUOTEPALAUTUKSET AINA:

  • Viimeistään 14 päivän kuluessa hetkestä, jolloin vastaanotit paketin. Tuotepalautukset täytyy suorittaa asiakaspalautuksena verkkokaupassamme antamiemme ohjeiden mukaisesti. Ohjeet löytyvät kauppamme etusivulta.
  • Älä lähetä palautuksia muilla tai maksullisilla lähetystavoilla, esim. postiennakolla tai muilla ohjeidemme vastaisilla toimitustavoilla, tällaisia lähetyksiä ei taloussyistä voida vastaanottaa.
  • Kun lähetät meille jotain, muista teipata paketti hyvin ja suojata sisältö huolellisesti. Paketin tulee kestää toimitusmatkansa ehjänä.
  • Liitä palautuksen yhteyteen: Tilausnumero, nimesi ja osoitteesi, halutessasi syy palautukseen tai vaihtoon. Rahallisten palautusten yhteydessä tarvitsemme myös tilinumerosi. Tilinumeron voi lähettää meille myös sähköpostitse, jolloin esim. käsialasta johtuvat virheet karsiutuvat pois.
  • Palauta tuotteet siihen toimipisteeseen, mistä noudit lähetyksesi. Esim. Jos tilasit Postilla, palauta paketti Postin asiakaspalautuksena ja jos tilauksesi saapui Matkahuollon kautta, tee palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Samoin DB Schenkerin paketeissa.
  • Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan Itellan/Matkahuollon hinnaston mukaan.
  • Jos palautettu tavara ei ole enää myyntikelpoista, supernova.fi ei voi hyväksyä palautusta. Tavaraa ei palauteta ennen kun meille aiheutuneet ylimääräiset toimituskulut on hyvitetty täysimääräisesti tilillemme Itellan/Matkahuollon/Schenkerin hinnaston mukaisesti.
  • Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.
  • Nämä palautusoikeusehdot eivät koske ulkomailta tulevia tilauksia, ulkomaan tilauksissa asiakas maksaa kaikissa tapauksissa aina itse palautuskulut täysimääräisesti.

Toimitus- ja tuotetietovirheet, yhteensopivuusongelmat ja reklamaatiot:

  • Ongelmatapauksissa ota yhteyttä aina supernova.fi:iin.
  • Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
  • Mahdolliset reklamaatiot täytyy lähettää meille 14 päivän sisällä ostohetkestä (mukaanlukien pyhäpäivät ja viikonloput). Reklamaation mukana täytyy olla kopio ostoskuitista (myös sähköpostilla tullut versio kelpaa), kuitinnumero sekä asiakkaan tilinumero. Puutteellisesti tai myöhässä tehtyjä reklamaatioita ei voida käsitellä.
  • Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla). Puhelimessa tehtyjä kaupan purkamisia tai alennuksia voi olla jälkikäteen vaikea tarkistaa, muistaa tai varmentaa.

Lähetä palautetta tai kysymyksiä sähköpostilla –
info@supernova.fi